Project Description
Provocările acestui proiect, început în toamna anului 2013, au constat în numărul mare de utilizatori, dispersia lor geografică (Cluj-Napoca, Baia Mare, Satu Mare și Oradea) dar și multe tipuri de activități reunite în cadrul aceleiași firme.
Având în vedere că eram familiarizați atât cu specificul firmei cât și cu o parte din echipa beneficiarului deoarece asigurasem service-ul soluției precedente, putem spune că lucrurile au decurs fără incidente majore astfel încat la 01.01.2014 s-a realizat faza de Go-live .
Pe parcursul implementării proiectului s-au realizat urmatoarele:
- lucrul on-line pe o bază de date comună într-un sistem client-server renunțându-se astfel la vechea tehnologie terminal-service - avantajul clientului fiind acela al creșterii vitezei de lucru și securității operării;
- implementarea fluxurilor de documente pe specificul fiecărui departament adică producție, retail, distribuție - crescând astfel acuratețea culegerii și interpretării informațiilor;
- automatizarea schimburilor de date (comenzi & facturi) cu marii retaileri, prin intermediul sistemului EDI (Electronic Data Interchange);
- interfațarea SOFT1 ERP cu Web Shopul Magia Luminii în sensul transmiterii automate a prețurilor, categoriilor, produselor noi și preluarea de acolo a comenzilor reducându-se astfel la maxim durata de procesare a unei comenzi on-line.