AGROLIV SRL

Project Description

Acesta a fost primul proiect implementat în cadrul unei companii de tip Cash & Carry, presiunea Go-Live-ului fiind una cu adevărat majoră. Experiența echipei de implementare, cunoașterea aplicației precedente pe care firma Agroliv rulase foarte mulți ani dar și analiza atentă din faza de implementare au constituit ingredientele succesului acestei implementări.

Deși a fost un proiect finanțat din fonduri UE am reușit să câstigăm licitația organizată în fața unor jucători importanți din București sau Cluj-Napoca.

Începând cu 01.01.2015 cât și în perioada care a urmat, am reușit să livrăm următoarele funcționalități principale:

  • automatizarea completă a procesului de vânzare și recepție prin folosirea cardului client la intrarea în magazin și a cititoarelor mobile de coduri de bare;
  • lucrul on-line pe aceeiași bază de date a tuturor celor 3 depozite Cash&Carry din Turda, Luduș și Marghita;
  • interfațarea magazinului on-line dezvoltat pe platforma PrestaShop cu baza de date SOFT1 ERP în sensul actualizării în timp real a informațiilor necesare (stocuri, prețuri, comenzi,etc).

Iată ce a declarat dl. Liviu Nicoară, administratorul societății, la scurt timp după alocarea proiectului click aici ...

Project Details

Categories:

Servicii
Retail

Client:

AGROLIV SRL - Turda

Project Date:

ianuarie 1, 2015

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *