AXELEN SRL

Project Description

Deși provocările acestui proiect au fost multiple, am avut avantajul implicării directe din partea top managementului clientului, lucru care a condus la dinamizarea activității în faza de analiză și implementare. De asemenea faptul că această companie era clientul grupului nostru de foarte mulți ani și deci eram familiarizați cu o parte din aplicațiile folosite, cu personalul dar și cu specificul activității au reprezentat din nou factori decisivi în finalizarea cu succes a proiectului.

Principala provocare a fost încercarea de a reuni toată activitatea AXELEN sub umbrela SOFT1 ERP având în vedere că la data începerii implementării clientul folosea 3 aplicații distincte: una pentru contabilitate&gestiune, una pentru analize de tip B.I. și alta pentru evidența acțiunilor angajaților de tip C.R.M.

Am reușit, în cadrul proiectului, să livrăm clientului următoarele functionalități :

  • lucrul simultan în două cataloage de articole: unul operativ pentru operațiunile curente de vânzare-aprovizionare și un altul pentru operațiunile de ofertare reunind astfel toate fișierele .xls primite de la furnizori;
  • migrarea analizelor din vechiul sistem B.I. în zona de analize de tip pivot a SOFT1 ERP;
  • migrarea tuturor operațiunilor din vechiul CRM în modulul CRM integrat în SOFT1 ERP.
Iată ce a declarat d-na Teodora Pârcălab, administratorul firmei, la scurt timp după finalizarea implementării click aici...

Project Details

Categories:

Retail
Distribuție

Client:

AXELEN SRL - Cluj Napoca

Project Date:

ianuarie 8, 2014

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *